sobota, 1 grudnia 2012

Takie candy


Moi Drodzy Podczytywacze,
Jeśli ktokolwiek z Was miałby ochotę podszkolić swój florystyczny warsztat, bądź też
szuka inspiracji, serdecznie zapraszam do zabawy.
Zasady powszechnie znane.
Wystarczy zostawić swój komentarz pod postem 
(osoby nie posiadające bloga, proszę o adres mailowy),
i trzymać kciuki 16 grudnia , wtedy to w ramach losowania wyłonię zwycięscę.
Nagrodą jest pakiet archiwalnych wydań branżowych.

Przyznam się że sama stawiałam pierwsze kroki podpatrując innych,
  dlatego miło mi będzie, jeśli to swoiste kompendium przekaże dalej.

Powodzenia ;)


28 komentarzy:

  1. Z wielką rozkoszą przyjęłabym to kompendium wiedzy i inspiracji, jako że uczę się na florystę, więc zgłaszam się w te pędy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo chciałabym mieć taką kolekcję. Uwielbiam oglądać takie magazyny, zawsze można coś podpatrzeć. Nie jestem florystką, mimo to zapisuję się obiema rękami. Zapraszam też na candy do siebie - może taki kwiat spodoba Ci się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się zapisuje uwielbiam kwiaty;)
    Pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wezmę udział w zabawie ! chciałabym związać się z florystyką na dłużej i po szkole średniej ruszyć w tym kierunku ;) tak więc już niedługo :) www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ...z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce:)...

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego candy jeszcze nie było. ustawiam się w kolejce. pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ukrywam jestem tu pierwszy raz ale chętnie będę zaglądać.
    Takie Candy nie sposób ominąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Często podczytuje obydwa Twoje blogi i stylistyka w jakiej tworzysz swoje kompozycje bardzo mi odpowiada, a skoro inspiracje czerpałaś z takich źródeł to może i mnie patrząc na zdjęcia uda się cos pięknego stworzyć. Ustawiam się więc w kolejce licząc na przedświąteczny łut szczęścia :)
    sylwia
    ps. bloga nie posiadam więc maila zapisuję sylwia.zub@sophie-cards.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam z ukrycia.Z wielką przyjemnoscią zapisuje się na rozdawajkowe candy. Pozdrawiam - ursbak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Och cudownie było by wygrać te cudowne pisemka, florystka nie jestem ale bukiety uwielbiam układać :D bardzo chętnie się dopiszę :D
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cichaczem podglądam Twój blog. Takiego Candy nie sposób ominąć -chętnie podszkolę się w temacie kwiatowych aranżacji. Pozdrawiam serdecznie Alicja alikor@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam sie do ogonka bo uwielbiam kwiaty i kwiatowe kompozycje i na pewno te florystyczne pisma będą dla mnie źródłem wiedzy i inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj i ja sie ustawie po taki niezly kąsek!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu podczytuję twoje blogi.Miło się tutaj zagląda i ta nastrojowa muzyka...Tak trzymaj, posty mogłyby pojawiać się częściej:)Aga agnkra15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przydało by mi się takie kompendium wiedzy. Podpatruje Twoje cudeńka często i zazdroszczę talentu :) Jeśli można to z chęcią się zapisuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja obowiązkowo staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się, bo florystyki nigdy nie próbowałam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce, gazety przydadzą się baaardzo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne Candy !!!
    Pozycje marzenie.
    Pomarzyć zawsze sobie można.:)
    Dzięki temu candy tu trafiłam . :)


    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja poproszę!:) (gilbertblythe@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się w kolejce, bardzo fajne candy, pozdrawiam

    katarzyna.czernicka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne candy :) ja również ciągle poszukuję inspiracji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem chętna. Zachłannie połykam każdą taką gazetkę:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham rośliny, szczególnie kwiaty. Wiem, że można stworzyć z nich bajeczne kompozycje, ale brakuje mi inspiracji, więc z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodałam banerek na swojej stronie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uf, w ostatniej chwili zdążyłam:)W związku z przedśwąteczna krzątaniną, trochę nie byłam ostatnio "na bieżąco":)
    Od dawna jestem zachwycona tym co robisz i jak fotografujesz. Z przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy. U mnie też "cukierasy", jeśli znajdziesz czas, zapraszam.
    A ja tymczasem do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, ale wspaniała nagroda przeszła mi koło nosa ;(((( zaczęłam w tym roku uczęszczać na florystykę roczną i powiem szczerze, że taka dawka inspiracji przydałaby mi się. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne rozdanie! Jako miłośniczka kwiatów, ogrodów i krajobrazów nie mogę nie wziąć w nim udziału.
    A.L.
    http://creatingmyownwoderland.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń